Acte de lliurament del Premis ACM de Responsabilitat Social

Data inici

Rectorat URL (c. Claravall, 1-3. Barcelona)

El dilluns 4 de març, a les 12.30h, tindrà lloc l'acte de lliurament de la XI edició dels Premis Aristos Campus Mundus de Responsabilitat Social. La cerimònia, que tindrà lloc a la seu del rectorat de la Universitat Ramon Llull, serà presidida per Carlo Maria Gallucci Calabrese, vicerector de Relacions Internacionals i Estudiants de la Universitat Ramon Llull.

Els Premis de Cooperació Aristos Campus Mundus inclouen els Premis Bones Pràctiques en Cooperació Universitària per al Desenvolupament; el Premi Ignacio Ellacuría d'Estudis d'Interès Social ACM i el Premi Bones Pràctiques en el Compromís Social Universitari.

En aquesta edició s'han concedit 10 guardons. Podeu consultar aquí la resolució de la convocatòria.

Esade Campus Barcelona Pedralbes
(Av. Pedralbes, 60-62. Barcelona)

Actes Acadèmics

Sala Multimèdia d'IQS-URL (Via Augusta, 390. Barcelona)