Jornada del Grup de recerca en Innovació i Anàlisi Social (GIAS) 2021

Data inici

Online

El dijous 14 d'abril, a les 16h, tindrà lloc la Jornada 2021 del Grup de recerca en Innovació i Anàlisis Social (GIAS) de la Facultat d'Educació Social i Treball Social (FESTS) Pere Tarrés-URL.

La jornada pretén oferir un espai de reflexió entorn de la recerca en ciències socials a partir de l'activitat investigadora del GIAS mitjançant la presentació de resultats de projectes realitzats.

La trobada s'adreça a investigadors i doctorands del GIAS i de grups de recerca de la Universitat Ramon Llull, caps de pràctiques interessats en l'àmbit de la recerca, estudiants de la FESTS Pere Tarrés-URL i professionals de l'àmbit de l'acció social i educativa.

Conferències i jornades

Auditori de la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna-URL (c. Císter, 24. Barcelona)

WeContract BCN
Rambla de Catalunya, 43 - pral. 1ª. Barcelona