Webinars IQS-URL per a Alumnes de Batxillerat: «Perquè serveixen els medicaments i quines són les funcions del farmacèutic»

Data inici

Online

El dilluns 15 de març, a les 16h, en el marc dels Webinars IQS-URL per a Alumnes de Batxillerat, la Dra. Beatriz Artalejo impartirà el webinar «Perquè serveixen els medicaments i quines són les funcions del farmacèutic» en què s'analitzaran les diferents fases des del principi actiu fins al producte acabat, posant èmfasi a tot el procés de disseny, anàlisi, producció a nivell de laboratori, producció industrial i posterior comercialització d'un fàrmac.

Els Webinars IQS-URL per a Alumnes de Batxillerat són sessions interactives en línia dirigides a alumnes de batxillerat, tant de segon com de primer curs, que permeten aprofundir i descobrir en primera persona les recerques i les activitats que es realitzen en els laboratoris i tallers de IQS -en els àmbits de l'enginyeria química, química, farmàcia, biotecnologia i l'enginyeria industrial- així com realitzar anàlisi de casos pràctics en el camp de la gestió empresarial, negocis internacionals i en l'àrea de màrqueting.

Tots els Webinars estan pensats com a activitats interactives en les quals l'alumne de Batxillerat podrà participar i interactuar en línia amb la classe en línia dirigida pels nostres professors de IQS School of Management i IQS School of Engineering.

Calendari de webinars i inscripció

A través d'aquest enllaç.

Conferències i jornades

Auditori de la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna-URL (c. Císter, 24. Barcelona)

WeContract BCN
Rambla de Catalunya, 43 - pral. 1ª. Barcelona