Seminari «La diversitat cultural en centres d’oci educatiu»

Data inici
Lloc

Jornada que s'emmarca en el projecte R+D+i, finançat pel Ministeri de Ciència i Innovació, que pretén identificar els paradigmes i models de gestió de la diversitat cultural que sustenten les pràctiques educatives que es duen a terme als centres d'oci educatiu (COE) per a la infància i l'adolescència i, mitjançant aquesta acció, avançar en el coneixement de com aquestes pràctiques promouen processos de cohesió social als territoris. Per fer-ho, s'ha dut a terme l'estudi de pràctiques socioeducatives dels COE de les comunitats autònomes de Catalunya, el País Basc i Madrid.

A la jornada es presentaran resultats parcials de l'estudi, així com un llibre que aborda temàtiques relacionades amb el projecte de recerca. També es comptarà amb un espai de reflexió a partir de la participació d’una persona experta en drets de la infància a nivell internacional.

Més informació i inscripció

Podeu consultar el programa complet del seminari i accedir al formulari d'inscripció en aquest enllaç.

Conferències i jornades

Aula Magna de la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés-URL (c. Santaló, 37. Barcelona)

Conferències i jornades

Auditori de La Salle-URL (c. Sant Joan de la Salle, 42. Barcelona)