Vés al contingut

Sessió «Estrategias adaptativas: claves para las ONG en tiempos de incertidumbre»

Data inici

Online

Definir i implementar l'estratègia de les ONG en un context amb tantes incerteses i transformacions socials és un repte important per als equips de lideratge d'aquestes organitzacions. Cada cop més, les ONG complementen la definició clàssica de l'estratègia, que implica una reflexió i la creació d'un pla a tres o quatre anys, amb una estratègia més adaptativa.

En aquesta sessió, organitzada per l'Institut d'Innovació Social d'Esade-URL i Fundació 'la Caixa', analitzarem les experiències de tres organitzacions emprenedores, flexibles i adaptatives, que busquen augmentar el seu impacte social i mediambiental. Compartirem els seus aprenentatges sobre com estan abordant aquest tema i extraurem lliçons útils per a qualsevol organització.

Comptarem amb la participació de José Manuel Caballol, director general a HOGAR SÍ; Eva Saldaña, directora executiva de Greenpeace España i Beatriz Sigüenza, directora general de Fundación Balia por la Infancia. Modera Ignasi Carreras, director dels programes de formació directiva per a ONG-ONL de l'Institut d'Innovació Social d'Esade-URL.

Més informació i inscripció

Esdeveniment obert al públic. Més informació i inscripció en aquest enllaç.

També et pot interessar

Conferències i jornades

Aula Magna de la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés-URL (c. Santaló, 37. Barcelona)

Conferències i jornades