Jornada científica de la Fundació Vidal i Barraquer

Data inici

COSMOCAIXA (c. Isaac Newton, 26. Barcelona)

El divendres 18 d'octubre la Fundació Vidal i Barraquer organitza, amb la col·laboració de "la Caixa", una jornada científica al COSMOCAIXA que comptarà amb la participació del Dr. Vittorio Lingardi i la Dra. Marie Rose Moro.

PONENTS

• Dr. Vittorio Lingardi, psiquiatra i professor a la Facultat de Medicina i Psicologia, Universitat Sapienza de Roma, reconegut internacionalment pel seu treball en el camp de la psicopatologia, sent un dels autors principals del PDM (Psychodynamic Diagnostic Manual), del qual estan preparant la tercera edició, junt amb la participació de destacats clínics i acadèmics de prestigioses universitats internacionals.
  • Dra. Marie Rose Moro, psiquiatra i catedràtica de la Facultad de Medicina de la Universitat de Paris Cité. Cap de Servei de la Maison de Solenn (La casa dels adolescents), París. Referent en psiquiatria transcultural a Europa. Ha estat directora del Servei de Psiquiatria del nen i de l’adolescent durant 25 anys a l’Hospital Avicenne, Bobigny (França), on va crear i impulsar el desenvolupament de les consultes transculturals per a nadons, nens, adolescents i les seves famílies. Continua la seva feina dirigint el departament transcultural de medicina i psicopatologia de l’adolescent, Maison de Solenn (AP-HP), Maison des adolescents del Hospital Cochin, París.

Més informació i inscripció

Podeu consultar el programa complet de la jornada. La participació és gratuïta, però cal inscripció prèvia. Places limitades.

Conferències i jornades

Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés-URL (c. Santaló, 37. Barcelona)

Conferències i jornades

Auditori de La Salle-URL (c. Lluçanès, 41. Barcelona)