Sessió de formació «Beneficis del lleure educatiu i l’acció sociocultural per al benestar emocional i la salut mental d’adolescents i joves»

Data inici
Lloc

Els dies 22 i 29 d’octubre i 5 i 12 de novembre de 2024 la Càtedra de Lleure Educatiu i Acció Sociocultural de la Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés-URL organitza  la formació «Beneficis del lleure educatiu i l’acció sociocultural per al benestar emocional i la salut mental d’adolescents i joves».

Aquesta acció, adreçada a professionals i persones voluntàries que treballen amb adolescents i joves en l’àmbit del lleure i l’acció sociocultural, vol oferir un espai per a reflexionar sobre els beneficis socioemocionals i educatius que el lleure i l’acció sociocultural aporten als adolescents i joves amb malestar emocional i problemàtiques de salut mental, com a factor de desenvolupament personal alhora que social.

Més informació i inscripció

Inscripció gratuïta. Podeu consultar el programa complet de la sessió i inscriure-us-hi en aquest enllaç.

Conferències i jornades

Aula Magna de la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés-URL (c. Santaló, 37. Barcelona)