Taula rodona «ESDI x HANSGROHE: In Touch with Our Planet»

Data inici

WeContract BCN
Rambla de Catalunya, 43 - pral. 1ª. Barcelona

En el marc del programa OFF de la Barcelona Design Week 2024, l'Escola Superior de Disseny ESDI-URL (centre adscrit) organitza, juntament amb Hansgrohe, una taula rodona que girarà al voltant de l'aigua, seguint la temàtica de l'edició d'aquest any de la Barcelona Design Week.

Barcelona, una ciutat que s'enfronta a una emergència sense precedents d'escasetat d'aigua, és el marc perfecte de reflexió per a explorar com el disseny pot contribuir a accelerar la implementació dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i la construcció d'un futur en equilibri entre el planeta i els éssers humans.

L'esdeveniment estarà moderat pel professor de l'escola, Manel Martínez Espuny, i reunirà experts en sostenibilitat, arquitectura, disseny d'interiors i de producte (Gabriel Gomera, Mª Lourdes Romeo, Primavera Arquitectes i Sergi Abajo), que parlaran de solucions innovadores aplicades al consum i a la gestió de l'aigua.

INSCRIPCIÓ

Es poden adquirir entrades aquí. Són limitades!

Auditori La Salle-URL
c. Sant Joan de la Salle, 42. Barcelona

Conferències i jornades

IQS-URL (Via Augusta, 390. Barcelona)