Cine Fòrum «Del otro lado»

Data inici

La Salle-URL (c. Quatre Camins, 30. Barcelona)
Edifici Sant Jaume Hilari - Sala Paranimf, Planta 0

Vivim en un món global on qualsevol conflicte ens acaba afectant directa o indirectament. Ens aquests moments tenim els mots Ucraïna o Palestina constantment entre nosaltres, però hi ha altres conflictes molt propers en el temps que a vegades passen desapercebuts i situacions i persones acaben essent invisibles.

Del otro lado (2021) és una pel·lícula documental colombiana que ens interpel·la, presentant la part més personal dels conflictes i buscant el perquè de tot plegat. Ens impactarà i ens farà reflexionar. El dimecres 10 d’abril tindrem l’oportunitat de veure aquest extraordinari documental que no ens deixarà indiferents. A més, tindrem l’oportunitat de compartir amb el seu director, l’Ivan Guarnizo, una tertúlia posterior a l’emissió del documental.

BMC Business Center
Ronda Maiols, 1. Sant Quirze del Vallès

Pier01 BarcelonaTech
Pça. de Pau Vila, 1. Barcelona (plànol)