«Pulsión» Desfilada 2n curs de Moda d'ESDI-URL

Data inici

BMC Business Center
Ronda Maiols, 1. Sant Quirze del Vallès

L'Escola Superior de Disseny ESDI-URL (centre adscrit) presenta el dimecres 12 de juny, a les 19h, «Pulsión», una desfilada dels projectes realitzats per les estudiants de 2n curs del Grau en Disseny menció Moda al BMC Business Center, un espai que es convertirà en una passarel·la de moda.

L'esdeveniment presenta una tendència proposada per ESDI Color Lab per la temporada Primavera / Estiu 2025 inspirada en la cerca d'escapar de la "permacrisi" actual, on el temor a perdre els vincles socials ens impulsa a convertir-nos en nòmades moderns, flexibles i en constant cerca d'experiències multisensorials, tot i que efímeres. La idea subjacent és una transformació contínua del nostre ideari, rebutjant les jerarquies socials estigmatitzadores i desafiant-nos a renovar constantment les nostres expectatives.

Les estudiants d'ESDI-URL han interpretat aquesta tendència i han creat peces que reflecteixen aquesta "pulsió" contemporània. Les dissenyadores participants a la desfilada són Paula Doy, Aina Llonch, Judit Serra, Maria José Alfonso, Aroa Lemos, Erika Muntada, Cristina Gontán, Ruth Sallès, Martina Alonso, Alexandra Fontanals, Carla Carrillo, Ana Vares, Júlia Ruano, Laia Pascual, Nicolas León, Daniel Ruiz, Alberto Mora, Maria Millan, Gisela Mateu, Adriana Jurado, Ivet Peiron, Juana Coelho, Queralt Escayola, Rubén Carreto, Carlota Izquierdo i Alejandro Relucio.

L'esdeveniment compta amb la col·laboració d'importants entitats del sector, com BMC, Pronovias, Sole Cester, Utexta, Qmonas i Digital Print, que han recolzat a les estudiants en la realització dels seus projectes.

L'entrada és lliure i gratuïta, però es requereix inscripció prèvia.

Pier01 BarcelonaTech
Pça. de Pau Vila, 1. Barcelona (plànol)

Cultura i oci

La Salle-URL (c. Quatre Camins, 30. Barcelona)