Esade Alumni renova la seva Junta Directiva amb la incorporació de dos antics alumnes procedents del sector digital

23.12.2020

Esade Alumni, la xarxa d’antics alumnes d’Esade, està compromesa amb el progrés de la societat i el desenvolupament empresarial sostenible i compta amb més de 65.000 antics alumnes a més de 100 països

Dimecres, 23 de desembre de 2020Esade Alumni renova la Junta Directiva amb la incorporació de dos antics alumnes d’Esade-URL procedents del sector digital, amb la finalitat de continuar potenciant la comunitat d’Esade Alumni, presidida per Maite Barrera (Lic&MBA ‘98).

Els nous membres de la Junta són David Cerqueda, CDO i director general de Diversificació del Grup Godó de Comunicació, i Josep Salvatella, fundador i president executiu de RocaSalvatella, que renova el seu càrrec com a vocal. Tots dos perfils contribuiran a reforçar la Junta Directiva, donant suport, des de la seva experiència professional, el pla estratègic d’Esade Alumni, que té com a línies principals: Get InvolvedBe GlobalConnected to Society i Esade Engagement & Contribution.

Esade Alumni compta amb una comunitat de més de 65.000 antics alumnes, que operen a més de cent països del món. La seva xarxa està compromesa amb el progrés de la societat i amb el desenvolupament empresarial sostenible. A través d’Esade Alumni Social, més de 290 voluntaris han participat aquest curs en projectes solidaris per a 27 entitats socials, en què han participat més de 2.000 persones. A més, Esade BAN, la xarxa d’inversors d’Esade Alumni, ha invertit més de 3 milions d’euros, ha finançat 22 start-ups i ha atès 450 projectes.

Josep Salvatella (EMBA ‘04) és fundador i president executiu de RocaSalvatella. Com a emprenedor, participa activament en la creació de nous projectes empresarials. Va cursar l’Executive MBA d’Esade i actualment és col·laborador acadèmic del Departament de Direcció General i Estratègia d’Esade i tutor de nous projectes empresarials. Té més de 25 anys d’experiència en direcció d’empreses en el sector del retail, en l’educació superior, en continguts i en start-ups.

David Cerqueda (ADE i Lic&MBA ‘98) és, des del 2011, CDO i director general de Diversificació del Grup Godó de Comunicació. Té estudis de Lic&ADE i MBA a Esade, i ha cursat un Màster CEMS en Estratègia d’Economia, Finances i Màrqueting a HEC París, entre d’altres estudis. Abans d’incorporar-se al Grup Godó, fou director executiu de Goldman Sachs UK. Prèviament, havia treballat al Departament de Capitals de BNP Paribas, a la seu de París. A partir de gener, exercirà el càrrec de director general de l’Autoritat Financera Andorrana.

Els altres integrants de la Junta Directiva d’Esade Alumni són:

• Maite Barrera (Lic&MBA ‘98), presidenta d’Esade Alumni

Tel. 93 495 20 99
mar.gonzalez@esade.edu

Alumnat

L’Anna Sanmartín, exalumna de la Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés-URL, emprèn el seu projecte professional al mateix centre universitari amb la posada en marxa d’una cafeteria inclusiva, un espai de restauració social on treballen tres persones amb trastorns de salut…

Alumnat

El projecte ‘Beauty’ guanya el Premi a Millors Efectes Visuals del jurat internacional i a Millor Direcció Artística del jurat nacional en un dels festivals més prestigiosos del sector audiovisual