Sebastián Nazar González, guanyador del concurs de la URL «Explica’ns la teva tesi en 4 minuts»

22.05.2024

Dimecres, 22 de maig de 2024. El passat dimarts 14 de maig va tenir lloc la 7a edició del concurs «Explica’ns la teva tesi en 4 minuts», enguany en modalitat semipresencial, amb la finalitat de promoure la divulgació de la recerca, tot fomentant el retorn de la ciència a la societat.

En aquesta setena edició van participar 6 doctorandes i doctorands dels programes de doctorat de la URL amb el repte d’explicar la seva recerca a un públic general, en un temps màxim de 4 minuts, amb un llenguatge senzill i fàcilment comprensible.

El guanyador del concurs va ser Sebastián Nazar González, del programa de doctorat en Salut, Benestar i Bioètica de la Facultat de Ciències de la Salut Blanquerna-URL, amb la tesi «Adherencia al ejercicio físico en la población adulta mayor: ¿Basta solo con saber prescribir el ejercicio?».

Nazar, que està fent la seva tesi sota la direcció de la Dra. Mercè Sitjà Rabert, representarà la Universitat Ramon Llull al concurs interuniversitari «Presenta la teva tesi en 4 minuts», organitzat per la Fundació Catalana de la Recerca i la Innovació (FCRi), que tindrà lloc al mes de juny de 2024.

Descobreix la tesi del Sebastián Nazar!

Anna Caellas Camprubí
Cap de l'Oficina de Recerca i Innovació
Universitat Ramon Llull

Alumnat