La URL es posiciona en el grup de les millors universitats en docència de l’Estat, segons l’U-Ranking

30.06.2020

En el rànquing global, la URL se situa en el grup d’universitats amb el 4t millor rendiment, escalant 3 posicions respecte l'edició anterior

Dimarts, 30 de juny de 2020. La Universitat Ramon Llull (URL) es posiciona en el primer grup de les universitats amb millor rendiment docent de l’Estat i millora així els seus resultats en relació a l’edició anterior. Així ho constaten els indicadors de docència de l’U-Ranking que avalua el rendiment de les universitats espanyoles. En destaquen especialment els indicadors de “taxa d’èxit”, “taxa de no abandonament”, “percentatge d’alumnes estrangers” i “percentatge d’alumnes ens programes de mobilitat internacional”, en els quals la URL se situa clarament per sobre de la mitjana d’universitats.

Enguany, l’U-Ranking, una iniciativa de la Fundació BBVA i l’Instituto Valenciano de Investigaciones Económicas (IVIE), ha avaluat 70 universitats, 48 públiques i 22 privades, a partir de l’anàlisi de 20 indicadors.

A banda d’analitzar el rendiment docent de les universitats, també s’avalua i es classifica les universitats per la seva activitat en Recerca i Innovació, on la URL es situa en la 10a posició (compartida) de les millors universitats de l’Estat.

En el rànquing general, on es pren en consideració tant els indicadors de Docència com de Recerca i Innovació, la URL es posiciona dins el grup d’universitats que ocupen la 4a posició de l’Estat en millor rendiment, escalant tres posicions respecte a l’edició anterior.

Finalment, en aquesta edició, l’U-Ranking ha analitzat la inserció laboral dels graduats. En aquest sentit, ha situat la URL entre les 10 primeres universitats de l’Estat, situant-se clarament per sobre de la mitjana estatal i destacant especialment en les branques de Ciències Socials i Jurídiques i en Enginyeria i Arquitectura.

Elsa Molet
Responsable de Rànquings
Universitat Ramon Llull

emolet@rectorat.url.edu