Vés al contingut

Oberta la IX Convocatòria d'Ajuts a Projectes de Recerca ACM

17.01.2023

Dimarts, 17 de gener de 2023. Aristos Campus Mundus (ACM) obre la seva novena convocatòria del “Programa d'Ajuts a Projectes de Recerca Aristos Campus Mundus 2023”, la finalitat del qual és finançar els millors projectes duts a terme per grups de recerca de les tres universitats que integren el Campus d'Excel·lència Internacional ACM: Deusto, Comillas i Ramon Llull. I és que fomentar la recerca en xarxa i assegurar un nivell d'excel·lència que potenciï l'expansió del coneixement, la capacitat formativa i la internacionalització, amb l'objectiu de donar resposta als reptes socials i econòmics actuals, és una ferma voluntat del projecte ACM.

Característiques de la convocatòria

El pressupost total de la convocatòria és de 90.000 € i el pressupost màxim finançable per projecte serà, de nou, de 15.000 €.

Els projectes de recerca per als quals se sol·licitin les ajudes s'han d'emmarcar en alguna de les cinc àrees d'especialització o focus àrees (FA) d'ACM:

• Innovació social i canvi social
  • Management i responsabilitat social
  • Educació: innovació, competències i valors
  • Salut i biociències
  • Energia i sostenibilitat

Així mateix, cal indicar els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) (fins a un màxim de 3) amb què es pot vincular el projecte.

Quan i com he de presentar-me?

Qui es pot presentar?

Aquesta convocatòria s'adreça únicament als grups de recerca de les tres universitats espanyoles d'ACM que presentin projectes en col·laboració entre ells, comptant almenys amb dos grups de recerca de dues de les universitats integrants del projecte ACM.

Anna Tosca Domènech
Gabinet de Premsa i Comunicación Online
Universitat Ramon Llull
Tels. 936 022 228 | 692 671 597