Vés al contingut

El Grau d'Enginyeria Informàtica de La Salle-URL obté l'acreditació ABET

02.10.2024

L'acreditació ABET assegura que els programes compleixen els estàndards per formar graduats preparats per entrar a camps tècnics crítics

Dimecres, 2 d'octubre de 2024. El Grau en Enginyeria Informàtica de La Salle-URL ha estat acreditat per la Comissió d'Acreditació d'Enginyeria d'ABET, l'organització de garantia de qualitat centrada en programes universitaris i de nivell superior a les disciplines de ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques (STEM).

L'acreditació d'ABET assegura que els programes compleixen els estàndards per produir graduats preparats per ingressar a camps tècnics crítics que lideren el camí en innovació i tecnologies emergents i anticipen les necessitats de benestar i seguretat del públic.

La directora de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria La Salle (ETSELS), Guiomar Corral, afirma: “Haver estat acreditats per ABET és un reconeixement a l'excel·lència educativa de La Salle-URL en general, de la nostra Escola d'Enginyeria en concret i, sobretot, a la qualitat del nostre Grau en Enginyeria Informàtica”.

El procés de revisió voluntària per parells d'ABET, buscat a tot el món, és molt respectat perquè afegeix un valor crític als programes acadèmics en les disciplines tècniques, on la qualitat, la precisió i la seguretat són molt importants.

Desenvolupats per professionals tècnics de les societats membres d'ABET, els criteris d'ABET se centren en allò que els estudiants experimenten i aprenen. Les revisions d‟acreditació d‟ABET analitzen els plans d‟estudi, el professorat, les instal·lacions i el suport institucional dels programes i les duen a terme equips de professionals altament qualificats de la indústria, l'acadèmia i el govern, amb experiència en les disciplines de ABET.

ABET és una organització no governamental sense ànim de lucre amb certificació ISO 9001:2015. Actualment acredita 4.674 programes a 920 col·legis i universitats a 42 països i àrees a l'1 d'octubre de 2024.

Gloria Maltas Pérez
Directora Comunicació Corporativa