Accés als estudis de Màster i Postgrau propis

Per accedir als estudis de màster o postgrau propis cal:

• Estar en possessió d’un títol universitari oficial espanyol.
  • Estar en possessió d’un títol universitari d’una institució d’educació superior de l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES) que faculti al país d’origen per a l’accés als ensenyaments de màster.
  • En el cas dels sistemes educatius aliens a l’EEES sense necessitat d’homologació del títol, la universitat comprovarà que el títol d’origen acrediti el nivell de formació equivalent als corresponents títols universitaris oficials espanyols i que faculti al país d’origen per a l’accés als ensenyaments de postgrau.

Els centres de la Universitat Ramon Llull tenen els seus propis requisits d’admissió per als seus títols propis, com ara la necessitat d’experiència professional mínima prèvia o el coneixement d’un nivell concret de tercera llengua.