Accés, portes obertes i sessions informatives

Consulta, a través de les següents pestanyes, les sessions informatives i les jornades de portes obertes que organitzen els centres, facultats i escoles de la URL així com les dates de preinscripció i tests d'admissió, la documentació que necessitareu i les vies d'accés als diferents estudis de la URL.

IQS School of Engineering

IQS SCHOOL OF ENGINEERING

Via Augusta, 390. 08017 Barcelona
Tel. 932 672 000 | comunicacioiqs@iqs.url.edu | ww.iqs.url.edu

• Proces d'admissió i matrícula
    Presencial | Dijous, 11 de juliol de 2024 | 17h | Inscripcions
    Online | Dimarts, 2 de juliol de 2024 | 16h | Grau en Marketing | 16h | Inscripcions
    Online | Dimarts, 2 de juliol de 2024 | 17h | Grau en Negocis Internacionals | Inscripcions
    Online | Dimarts, 2 de juliol de 2024 | 18h | Grau en Química/Enginyeria Química | Inscripcions
    Online | Dimecres, 3 de juliol de 2024 | 16h | Grau en Ciències Biomèdiques | Inscripcions
    Online | Dimecres, 3 de juliol de 2024 | 17h | Grau en Biotecnologia | Inscripcions
    Online | Dimecres, 3 de juliol de 2024 | 18h | Grau en ADE | Inscripcions
    Online | Dijous, 4 de juliol de 2024 | 16h | Grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials | Inscripcions
    Online | Dijous, 4 de juliol de 2024 | 18h | Grau en Farmàcia | Inscripcions
  • Sessions personalitzades online
    Pots concertar una entrevista personalitzada online amb el nostre equip d’admissions de graus perquè et facilitem tota la informació que necessitis en relació als teus estudis. Durant la sessió, podràs preguntar-nos detalls sobre el grau, el procés d’admissió, les beques IQS i resoldrem els teus dubtes. Reserva la teva data i hora!
IQS School of Management

IQS SCHOOL OF MANAGEMENT

Via Augusta, 390. 08017 Barcelona
Tel. 932 672 000 | comunicacioiqs@iqs.url.edu | ww.iqs.url.edu

• Proces d'admissió i matrícula
    Presencial | Dijous, 11 de juliol de 2024 | 17h | Inscripcions
    Online | Dimecres, 3 de juliol de 2024 | 18h | Grau en ADE | Inscripcions
    Online | Dijous, 4 de juliol de 2024 | 18h | Grau en Farmàcia | Inscripcions
  • Sessions personalitzades online
Blanquerna Psicologia, Educació i Esport

FACULTAT DE PSICOLOGIA, CIÈNCIES DE L’EDUCACIÓ I DE L’ESPORT BLANQUERNA

Císter, 24. 08022 Barcelona
Tel. 932 533 006 | sioefpcee@blanquerna.edu | www.blanquerna.edu

• Visites presencials personalitzades
    Demana hora i podràs recórrer els nostres laboratoris, estudis de ràdio i televisió, el plató virtual, les aules de simulació, les biblioteques i molt més amb les màximes garanties de seguretat sanitària. Aprofita l'oportunitat per preguntar, resoldre els teus dubtes, ampliar informació... i comença a viure la Universitat, a sentir-te part de Blanquerna!
  • Meetings virtuals
    Ens trobem en línia? Al Meeting Virtual podràs posar-nos cara i resoldre tots els dubtes sobre les nostres titulacions.
Blanquerna Salut

FACULTAT D’EDUCACIÓ SOCIAL I TREBALL SOCIAL PERE TARRÉS

Santaló, 37. 08021 Barcelona
Tel. 934 152 551 | infofacultat@peretarres.org | www.peretarres.url.edu

Escola Superior de Disseny ESDi (centre adscrit)

ESCOLA SUPERIOR DE DISSENY ESDI (CENTRE ADSCRIT)

Marquès de Comillas, 81-83. 08202 Sabadell | Tel. 937 274 819
Diputació, 337. 08009 Barcelona | Tel. 934 160 000
info@esdi.edu.es | www.esdi.es

• Procés d'admissió
    El procés per sol·licitar la teva plaça a l'ESDi es pot fer durant tot l'any, si bé el més habitual i recomanable formalitzar-lo entre 12 i 6 mesos abans de l'inici del curs acadèmic, al mes de setembre. Les places per a cada itinerari són limitades i es cobreixen per rigorós ordre de reserva de plaça. Un cop formalitzada la reserva de plaça, es realitzarà la matrícula en els períodes establerts (juliol convocatòria ordinària o setembre-convocatòria extraordinària).
  • Open Days
  • Sol·licita una entrevista online personalitzada
  • Visita a les instal·lacions: concerta una cita per whatsapp al 606 230 050