Acte d'inauguració del curs acadèmic 2024-2025 de la URL i d'Esade-URL

Data inici

Esade Campus Barcelona Pedralbes
(Av. Pedralbes, 60-62. Barcelona)

El dimecres 9 d'octubre tindrà lloc l'acte d'inauguració del curs 2024-2025 de la Universitat Ramon Llull i d'Esade-URL a Esade Campus Barcelona-Pedralbes.

A les 10h. se celebrarà l’Eucaristia a la Sala Polivalent de l'edifici 2 (c. Marquès de Mulhacén, 42. Barcelona) i a les 11.30h. l'acte acadèmic a Esade Fòrum (Av. Pedralbes, 60-62. Barcelona).

Durant l'acte acadèmic la Dra. Elena Bou, professora del Departament de Direcció d'Operacions, Innovació i Data Sciences d'Esade-URL, cofundadora i membre del Comitè Executiu d'InnoEnergy i guanyadora del primer premi Nobel Sustainability Award, impartirà la lliçó inaugural «Comunidades de Conocimiento e Innovación en Europa: investigación, Colaboración, Universidad-Empresa y Emprendimiento para un Mundo más Sostenible».

INSCRIPCIÓ

Si voleu assistir a l'acte, és necessari confirmar assistència abans del 7 d'octubre.

Actes Acadèmics

Sala Multimèdia d'IQS-URL (Via Augusta, 390. Barcelona)

Actes Acadèmics

Rectorat URL (c. Claravall, 1-3. Barcelona)