Vés al contingut

Debat «Models dinàmics de finançament de les ONG basats en la venda de serveis i productes: reptes i aprenentatges»

Data inici

Online i presencial (Esade-URL. Av. Pedralbes, 60-62. Barcelona)

En un escenari global d'incertesa i canvis accelerats, les organitzacions del tercer sector s'han de plantejar com fer evolucionar el model de finançament per assegurar-ne tant la sostenibilitat financera com l'impacte social. Reconeixent aquesta necessitat, cada cop més entitats estan explorant models híbrids d'ingressos que complementen les fonts tradicionals de captació de recursos - socis, donants i subvencions públiques - amb la generació de recursos a través de la venda de productes i/o serveis relacionats directament amb la seva missió. Aquest enfocament no només enforteix la resiliència financera, sinó que també n'amplia la capacitat d'innovació i resposta ràpida a les necessitats socials.

Convidem totes les persones interessades en l'evolució del tercer sector a unir-se a aquesta sessió, organitzada per l'Institut d'Innovació Social d'Esade i la Fundació "la Caixa", on discutirem com les organitzacions poden adaptar les seves estratègies per incorporar aquests models híbrids d'ingressos . A través de l'anàlisi d'experiències concretes de tres organitzacions que han implementat aquests models, proporcionarem una visió valuosa i pràctica que pugui ser aplicada per altres entitats als seus esforços per augmentar-ne l'impacte a la societat.

PONENTS

• Marina Arnau, codirectora general de la Fundació Formació i Treball
  • Dani Jorquera, gerent de la Fundació Prodis Terrassa
  • Pilar Nuñez, directora d'Intress Cataluña
    Modera: Ignasi Carreras, director dels programes de formació directiva per a ONG-ONL de l'Institut d'Innovació Social d'Esade.

Inscripció

Podeu inscriure-us per assistir, presencialment o en línia, a través d'aquest enllaç.

També et pot interessar

Conferències i jornades

Aula Magna de la Facultat d'Educació Social i Treball Social Pere Tarrés-URL (c. Santaló, 37. Barcelona)