La Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna-URL inaugura la biblioteca Nexus

30.09.2024

L'acte d'inauguració tindrà lloc el proper dimecres 2 d'octubre, de 13 a 13.30 h.

Dilluns, 30 de setembre de 2024. La Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport (FPCEE) Blanquerna-URL inaugura el proper dimecres 2 d'octubre, a les 13h, la Biblioteca Nexus, un nou espai que contribuirà a enriquir l'experiència acadèmica de tota la comunitat Blanquerna.

L'acte comptarà amb la presència de les autoritats institucionals, que realitzaran una breu explicació de la transformació d'aquest innovador espai i dels seus nous usos.

La biblioteca de la Facultat ha estat completament reformada per oferir una experiència millorada i adaptada a les necessitats actuals. S'ha realitzat una transformació integral que no només modernitza les instal·lacions, sinó que també n’enriqueix la funcionalitat.

Amb aquesta reestructuració, la Biblioteca Nexus es converteix en un espai multifuncional dissenyat per fomentar la transversalitat i la col·laboració entre disciplines de la psicologia, la logopèdia, l’educació, l’esport i la gestió. A partir d’ara, hi haurà àrees específiques per a treballs en grup, zones de lectura còmodes i espais innovadors per a activitats interdisciplinàries.

El nou disseny no només millora l’accessibilitat i el confort, sinó que també impulsa la integració de recursos i serveis que permetran aprofitar al màxim el temps d’estudi i de recerca.

Anna Roig Llort
Responsable de Comunicació Institucional