Recursos per a la salut mental

IQS

Oficina d'Atenció a l'Estudiant
Tel. 932 672 001 | oae@iqs.url.edu

Gràcies a un conveni signat amb la Fundació Vidal i Barraquer, un cop per setmana una psicòloga atén els estudiants que sol·liciten atenció psicològica professional. Aquest és un servei de primera consulta que permet fer seguiments curts o atenció a problemes puntuals, així com derivacions quan calgui.

BLANQUERNA

Servei d'Atenció Personal
Tel. 93 253 30 06 | sioefpcee@blanquerna.url.edu

Servei d’orientació personalitzada, confidencial i gratuït per a tota la comunitat universitària. La Facultat de Ciències de la Salut disposa també del SASE (Servei d’Atenció als Estudiants amb Situacions Especials), que té la missió de donar suport als alumnes amb situacions especials i al qual es pot contactar a través de bsalutsase@blanquerna.edu.

LA SALLE

Servei d’Orientació Psicopedagògica

Servei d'acompanyament a l'alumnat al qual es pot accedir, a través de tutor acadèmic, en qualsevol moment que es necessiti. Les dues primeres sessions són gratuïtes.

ESADE

Psychological and Counselling Service

FACULTAT D'EDUCACIÓ SOCIAL I TREBALL SOCIAL PERE TARRÉS

Servei d'Atenció Psicològica
infofacultat@peretarres.org

FUNDACIÓ VIDAL I BARRAQUER

Centre Mèdic Psicològic
Tel. 934 189 988 | cmp@fvb.cat

El Centre Mèdic Psicològic Privat és una secció de la Fundació Vidal i Barraquer. El seu objectiu és l’atenció psicològica a totes aquelles persones (adults, infants o adolescents i parelles o famílies) amb dificultats. Els serveis inclouen diagnòstic, orientació terapèutica i tractaments psicoterapèutics, psicopedagògics (individuals o en grup)  i/o farmacològics. Atenció en diferents idiomes: català, castellà, anglès i francès.

ESCOLA SUPERIOR DE DISSENY ESDI (centre adscrit)

Servei d'Orientació
orientacio@esdi.edu.es

Servei d'acompanyament adreçat a tota la comunitat universitària.