Consultes, queixes i suggeriments

La Universitat Ramon Llull posa a la vostra disposició diferents canals de contacte en funció de la vostra consulta, queixa o suggeriment

Arxiu documental

L’Arxiu Documental de la URL té la funció de custodiar i conservar els documents administratius generats per les diverses unitats que componen la Universitat i fer possible la consulta d'aquest material documental, administratiu i històric a aquelles persones que ho sol·licitin.

Canal ètic

Canal de comunicació segur, confidencial i bidireccional que permet la recepció i gestió de denúncies davant la Universitat en relació amb possibles infraccions o comportaments presumptament irregulars detectats en l'àmbit laboral o professional.

Drets lingüístics

Els Serveis Lingüístics de la URL tenen per objectiu contribuir a la normalització lingüística del català a la universitat en el marc del multilingüisme de l’Espai Europeu d’Educació Superior. Pots fer-nos arribar incidències o queixes relacionades amb els drets lingüístics a la URL.

Pla de mesures antifrau

La URL es compromet a mantenir un alt nivell de qualitat jurídica, ètica i moral i a adoptar els principis d'integritat, imparcialitat i honestedat, i és la seva intenció demostrar la seva oposició al frau i a la corrupció en l’exercici de les seves funcions. Si tens coneixement d’una conducta irregular o d’algun acte contrari al Pla de Mesures Antifrau de la URL-Fundació, fes-nos-ho saber.

Sindicatura de Greuges

Podeu adreçar-vos a la Síndicatura de Greuges de la URL per formular les vostres queixes i observacions, sempre i quan sigueu membres de la comunitat universitaria de la URL. Les dades personals i la resta d'informació que el Síndic de Greuges rebi són de caràcter estrictament confidencial i només es farà ús de la informació que es consideri necessària per a la tramitació.

Unitat d'Igualtat | Protocol contra l'assetjament